نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
و ناگهان ماریو گوتزه...!

و ناگهان ماریو گوتزه...!

پیگیری‌های دو ساله یوونتوس بالاخره در آستانه رسیدن به نتیجه‌ای جذاب برای هواداران بیانکونری است. حالا تنها موافقت گوتزه برای تصمیم نهاییِ در سه‌راهی دشوار پیوستن به یووه، لیورپول و بایرن باقی مانده است.

 

برخلاف تلاش‌های گسترده سال قبلِ مسئولان یووه در انتقال ماریو گوتزه، مصاحبه جدید کارل هاینس رومینیگه نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ خبر از استمرار روند مذاکرات به صورتی کاملاً جدی اما به دور از جنجال‌های رسانه‌ای می‌دهد.

 

روزنامه توتواسپورت در گزارشی خبری ضمن فاش ساختن این مذاکرات از تایید این موضوع توسط رومینیگه خبر داده و به نقل از او (گفتگویش با دو هفته‌نامه آلمانی کیکر) در خصوص آخرین وضعیت هافبک 23 ساله بایرن آورده است:

 

باشگاه و آنچلوتی به صورت کاملاً شفاف با او صحبت کرده‌اند و حالا اوست که باید تصمیم بگیرد چه کاری انجام دهد؛ چراکه لیورپول و یورگن کلوپ علاقه‌مند او هستند و یوونتوس نیز او را به عنوان هدفی اصلی در فصل نقل و انتقالات تابستانی‌اش دنبال می‌کند. او در یک سمت لیورپول (و سرمربی سابقش در دورتمند) را دارد، در سوی دیگر بایرن مونیخِ تحت مربیگری آنچلوتی آماده ادامه همکاری با اوست و در طرف دیگر یوونتوس نیز با پیگیری‌هایی که از سال گذشته تاکنون ادامه‌دار بوده خواهان ماریو است. در هر حال گوتزه بهتر از هرکسی می‌داند که چه می‌خواهد؛ او باید هرچه زودتر تصمیمش را بگیرد.

 

هافبک بازیساز تیم ملی آلمان که به رغم سن کمش، 50 بار با لباس ژرمن‌ها به میدان رفته، از سال 2013 در بایرن مونیخ مشغول به بازی است. مسیِ آلمان (لقبی که فرانتس بکن بائر به او داده است) خصوصیاتی کاملاً تهاحمی دارد و توانایی بازی به عنوان بال هجومی را نیز داراست. یوونتوس از تابستان گذشته به صورت جدی خواهان انتقال او به تورین بوده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: